Data e postimit: 2019-04-28 22:41:34
Lexime: 3222
Nene Tereza
Lloji: Ese informuese
Tema: Informacion mbi Nene Terezen
Autori: TheSepirothOftheOrigin
Shkolla: Yasuo
Klasa: 11a
Qyteti: Kyoto
E-mail: oobelisku@gmail.com


Mesues dhe prinder. Ka ardhur koha qe te ndryshoni qendrimet ndaj femijeve. Mos i mesoni te respektojne ose te mburren me figura te njohura. Ju besoj se e dini mire se respekti fitohet dhe nuk eshte per mburrje.Ndiqni mendjen tuaj dhe gjykimin tuaj.
Nene Tereza mbahet si figure legjendare vetem ne Shqiperi. Punet e saj kane qene gjithnje te dyshimta. Se pari miliona dollare shkuan ne organizaten e saj por te varferit ne shtepite e saj jetonin ne kushte ekstreme. Ajo u mesonte se vuajtja ishte bekim i Jezusit nderkohe qe per nderhyrje kirurgjikale shkoi ne spitale te shtrenjta ne Zvicer dhe SHBA.
Ata qe i dhane dollaret ishin politikane shume nga te cilet u akuzuan per vjedhje. Diktatoret e Haitit vodhen dhe masakruan popullin e tyre. Ata financuan Nene Terezen dhe asnje nga parate qe ajo mori shkoi per popullin e vuajtur te Haitit. Ne Irlande mbajti fjalim per ndalimin e abortit. Njerezit duartrokiten. Irlanda vendosi ligj kunder abortit. Rezultati, nje grua humbi jeten ne spital se iu ndalua aborti. Per nje shenjtore kishte shume influence ne punet e qeverise.
Kur qeveria Indiane donte te ndalonte konvertimin e detyruar ne katolike, Nene Tereza ishte e para qe doli kunder dhe ky ligj u hodh menjehere poshte.
Gjysma e botes e kupton mire fytyren e vertete te saj sot.
Por per te gjithe shqiptaret e painformuar,lexoni cdo informacion per keto figura te mire apo te keq nuk ka rendesi. Pastaj beni gjykimin.Mos mesoni femijet te mburren e te jene krenar per gjakun qe kane. Edhe nese nuk jeni dakord me ate qe po them, mesojini ata te gjykojne objektivisht me fakte dhe inteligjence e jo me ndjenja patriotike. Dhe krenaria fitohet nuk eshte automatike. Me kaq une ju them se per te qene krenar nuk ka rendesi se cgjak ke, por ajo qe ti vete arrin ne jete. Keshtu njihuni dhe perballuni me faktet dhe realitetin. Mos i shmangni ato dhe ne fund do gjeni driten e vertete.

Vepra te ngjashme
Autori: Eralda Manarkolli · Lloji: Ese informuese · Tema: Nene Tereza
Nene Tereza Te gjithe e dime se Nene Tereza ka qene nje humaniste e madhe.Ajo njihej si nena e mijera femijeve.Po kush ishte Nene Tereza? Cila ishte merita e saj? Emri i vertete i Nene Terezes ishte Gonxhe Bojagjiu.Qe e vogel deshironte e ishte murg...
Autori: evadoe4543 · Lloji: Ese vleresuese · Tema: nena jone nene tereza
nene tereza te gjithe e dime se Nene Tereza ka qene njeriu me i dashur dhe me bujar ne bote.Emri i saj i vertete eshte ANJEZA GONXHE bojaxhiu.Ajo eshte vleresuar ne shume vende te botes per bujarine e saj qe kishte ndaj te varferve kryesisht . NENE TE...
Autori: eda · Lloji: Analize letrare · Tema: nene tereza
Nene Tereza eshte krahu qe na tregon drejtimin.... ej prit nje sekonde me vr8 mendove se do shkr ese per nene terezen? jo se nuk dua po pertoj plus qe km shum msime dhe humbas kohe kot duke shkr kte.. ehhh ju zhgenjeva ee? po vl re se kshu e ka jeta nje...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Heroizmi i Vertete
Heorizmi eshte nje perpekje e shquar qe tregon guxim dhe virtyte. Heroizmi I ben njerezit qe te kryejne akte te jashtezakonshme ne sherbim te Zotit, njerezve ose vendit. Sot, heroizmi eshte konsideruar te kete nje qenie fantastike brenda tij qe eshte sup...
Autori: Kris Hasa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nene Tereza – Vlera ne kohera te erreta
Nene Tereza – Vlera ne kohera te erreta Shekulli XX do te mbahet mend ne shume menyra si shekulli i imazheve te shtirura. Jetonin politikane qe fshehnin egoizmin e tyre pas disa buzeqeshjeve verbuese. Super modelet erresonin syte e njerezve duke pe...
Autori: Warmth · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ese pershkruese per Nene Terezen
Kur sjell ndermend fjalen bamiresi me kujtohet nene tereza .ajo ishte njeriu me i mire qe ka patur bota.Nene tereza ishte gjithmon e gatshme te degjonte problemet e te tjereve ose te ndihmonte njerezit.Ne fakt ajo ishte shume bujare dhe tmd ndihmonin njer...
Autori: UARDA MARKU · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: SHENJTORJA "GONXHE BOJAXHIU"
Nene Tereza e shenjte, Vdiq si shenjtore. Na la amanetin, Shqiperine ta duam ta rrespektojme, Zotin ta kemi gjithmone ne zemren tone. Nene Tereze moj e bekuar, Si u ndave nga ky vend i pikuar. Le shtepine, le familjen, Po me shume Shqiperine. ...
Autori: UARDA MARKU · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: SHENJTORJA "GONXHE BOJAXHIU"
Nene Tereza e shenjte, Vdiq si shenjtore. Na la amanetin, Shqiperine ta duam ta rrespektojme, Zotin ta kemi gjithmone ne zemren tone. Nene Tereze moj e bekuar, Si u ndave nga ky vend i pikuar. Le shtepine, le familjen, Po me shume Shqiperine. ...
Autori: gazmira · Lloji: Poezi kolone · Tema: nene tereza nene e shqiperise
nene tereza kjo sshqiptare perjet mbeti legjendare per miresi e bamiresi te gjith e donin kete njeri nene tereza nuk ka vdekur ajo ende jeton per ne per miresine qe tregoi qmimin "nobel" e fitoi
Autori: Xhesika Mersinllari · Lloji: Poezi personale · Tema: Nene Tereza
Nene Tereza Nene tereza moj shqiptare, ti perjete do te mbetesh legjendare, per miresi dhe bamiresi, per gjithcka ke patur ti. Ti je nena me e mire ne bote, te ndihmon, te jep force, ta mbush zemren me dashuri, Dhe se di A ka me te mire se ti !...
Autori: Edwrado Hoxha · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ku jeni o trima!?
Ku jeni o trima? Pse sot nuk jeni ne mesin tone? A nuk po e shihni qe ne sot kemi feste? A nuk e dini qe sot shqiperia ka ditelindjen? A nuk keni deshire te kenaqeni sic po kenaqemi ne? Phhhh... c'po them dhe une, ju luftuat me mish e shpirt per kete dite...
Autori: anxhela duka · Lloji: Poezi personale · Tema: nene tereza
nene tereza nje grua plake me shume rrudha ne fytyre goja saj nxirrte vec mjalte cdo rrudhe e saj kish nje kuptim .Nje shqipetare e thjeshte gjezdisi boten ane e mbane ne cdo rrezik e nevoje njerezve u gjendej prane per te varfrit shume mendoi e te semur...
Autori: lorina karemani · Lloji: Poezi personale · Tema: babi
Ndarja unë prej babit u ndava dy here, ndarja e pare ishte diten kur babi hyri ne spital ai pas nuk la vetem forcen ai me la edhe mua pastaj familja, per te me bere te lumtur filluan te me rotullohen ne te kater anet nuk me mendonin mua fare ...
Autori: Stelina fizmani · Lloji: Poezi personale · Tema: NENE TEREZA
ME PARE TE QUANIN GONXHE KESHTU TE QUANTE NENA ENDERROJE DHE PUNOJE SE KESHTU TA DONTE ZEMRA FEMIJERINE E KISHE ME HALLE DHE MUNDIME DHE NDOSHTA KISHE ARSYE QE NJEREZVE JU SOLLE GEZIME KALUAN VITE ME DIELLE DHE ME HENE E MERITOVE EMRIN...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com